selam arkadaşlar oyunu yeni aldım...yükledim bi türlü ceack yapamıyorum...olmuyor şöyle bi açıklama var:
pro-pro6 DOSYASINI DEAMON TOOLS A YÜKLEYİN.DAEMON TOOLSTA
''ALL EMULATION OPEN'' SEÇENEĞİNİ SEÇİN
VE OYUNU YÜKLEYİN.KURULUM BİTİNCE DVD İÇİNDEKİ
CRACK KLASÖRÜNÜ AÇIN.İÇİNDE ''procyon''
DOSYASINI TIKLAYIN VE AÇILAN PENCEREDE
OYUNUN SİMGESİNİ GÖSTERİN
İLK DENEMEDE ÇALIŞMICAKTIR.2 3 KERE DENEYİNCE ÇALIŞMAYA BAŞLAR
aynen yapıyorum olmuyo bi türlü... yardımcı olursanız çok sevinirim.. kolay gelsin
PROCYON nedir ilk defa görüyorum...
bide crack olan varsa gönderebilirmi bana lütfen..
msn : yasins85@hotmail.com
şimdiden teşekkürler