Sezo1905 slm arkadaşlar.benim monitör yandı,geçici olarak 15 inç lik bir monitör var evimde.fifayı açınca ekran kararıyor.pes 6da da oluyodu fakat 640*480 yaptım düzeldi.fifayı da oyuna girmeden 640 yapabileceğim bi program yada çare var mı?
pctech fifa klasöründe locale.ini adında bir dosya yarat ilk satırına şunu yaz ve kaydet RESOLUTION = 640x480x32