Bu nasıl arkadaşlar. Ali Abiye teşekkürler. O kendisini bilir.
photoshop ta yapsana beeeeee
**Bi öğrensem abi. Şimdilik böyle...:D **
harikasın iyasir bravo
**Sağolasın blackEagle...;) **
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: