Arkadaşlar herkeste olduğu gibi bende de önceleri şükrü Saroğlu stadında oynarken atıyodu ama oyunu silip yeniden yükledikten sonra sorunu çözdüm . Çalışması için belgelerimin silinmesine gerek yok .Oyunu yeniden yükleyince
- 3 büyükler stad
- Fifa 2007 unlocker
- Çim yaması
- Fb background
- Graphic pack 2
- TSL teknik direktörler
- Oynanabilirlik yaması
- 3 büyükler tezahürat
- TSL transfer update yamalarını yükledim bu yamalarla oyundan atmadan çalıştı
Önceden
- Champions League Pack ve Türkçe Yama vardı bu ikisini yüklemeyince oyundan atmadı
Galiba sorun bu iki yamanın birinden kaynaklanıyor.
Fenerli arkadaşlar belki sorunu çözmek isterler çaresi bu yani ben böyle hallettim