Allah Belanısı versin şerefsiz herifler 3 kuruş için hayvanca davarca vahşiye canlı yok etmeye değermi? ya yazık deilmi be ben artık içimden sövüyorum bunlara foruma yazmam bu şerefsizler için parmaklarımı yoruyorum ama bunlara o bile değmez ama birilerinin dur demesi lazım ya bu ne davarlıktır hesap gününde görüşürüz bunlarla..