Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Bülent Demirlek denilen ne üdüğü belirsiz yaratık ne kadar yırtınsa da emeline ulaşamayarak Galatasaray'ı yıkamadı.Yediğimiz gölü Metin Şentürk olsa vermezdi o kadar netti faul olduğu.İkili mücadeleler de takdir hakkını sanki Galatasaray deplasmanda oynuyor muşçasına Trabzonspor'dan yana kullandı..
Musa'ya geçmiş olsun diyorum ama biraz daha topa art niyetsiz girerse böyle talihsizlikler yaşamaz Arda'nın dizine gelse Arda'nın futbol hayatı bitebilirdi.
Aykut Galatasaray'ın ve Milli takımın güvencesi olacaktır önümüzdeki yıllarda.Jöleci kalecilerden daha iyi pozisyon alıyor.Kim ne derse desin Türkiye'deki en iyi kaleciler bizde çok şükür.
Yedigi golden ve son dakikadaki pozisyondan belli ne kaleci oldugu. Gecen seneki Fortis kupasinda Alex'in frikikini segrederken bizim Volkan'dan bi farki yoktu. Bizimki jöleliyse sizinkide at kuyruklu. 1 numara Rüstü, 2 numara Serdar olacak.
(tabi canım tabi.Halamın bıyığı olsa amcam olurdu.Aykut Volkan kadar Galatasaray'da oynasa şu anda Milli Takımın değişilmezi olurdu.Alex'in frekicki çok güzel yere gitti o maçta Mondragonda olsa kalede bence o da yerdi.)
Niye, bir hakemin nihayet gercekleri görüpte size sari kart dagitmasindanmi? Bence az bile yapti. Inamoto ve Ilic 2. saridan gitmesi lazimdi. Golde faul yok. Adam normal kafaya cikiyor ve sinirlarin disindaydilar.
(Galatasaray'a çıkan 8 karta ve Trabzon'a son dakkalara kadar verilen 2 kartı görüp bunu söylüyorsun ama yanlış düşünüyorsun.İkili mücadelerde takdir haklarını hep Trabzondan yana kullandı.)
Ziya'da Ceyhun'u cikarmakla intihar etti.
(Çıkarmasaydı zorla mı çıkarttık kardeşim.Yattara'ya karşı uyanıklık yapan Türkiye'nin gelecekte en hızlı beki olmaya aday gördüğüm kademede mükemmel olan Ferhat'ı oyuna aldı.Yattarayı kilitlediler Ayhanla beraber.)
Adnan Polat nerelerde ya. Özledik espirilerini..
(ne adnan ne özhan.Yaşasın Yiğit Başkan.Bilmem anlatabildim mi?)