Yama bitti hazır biz keyfimizden çıkarmıyoruz zaten.Hayatlarında bir tek forma çizmemiş,bir tek face ya da photshopta grafiksel tek bişey yapmamış insanlar anlayamaz neler çektiğimizi.
İki kere kota aşımından ötürü iki kat Adsl faturası ödemek zorunda kaldım.Sadece kendim 500mb'a yaklaşan kitserver toparladım.(ingiltere,ispanya,samiyen,saraçoğlu ve olimpiyat stadları,tüm takımların en iyi kitmakerlerle yapılmış kitleri,faceserver yaklaşık 250 tane facenin bulunduğu faceserver(tsl faceleri hariç)
Tüm takımların hd logoları vs vs daha saymam gereksiz.
Ama elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz.Arkadaşların cd dağıtım uygulaması çok yerinde olmuş benzer bir şeyi belki bizde yapabiliriz.