Biri çıkıp benim dilimi, " benim Türkçemi " yerden yere vuracak; Türkçeyi savunanlara geri kafalı diyecek ve ben ona karşı tavır almayacağım ha! "Shake It Up Şekerim" gibi iğrenç ve Türkçeyi yerin dibine sokan bir şarkıyı ve bu şarkıyı söyleyen kişiyi sevmemi bekleyemezsiniz benden. Bugün Mustafa Kemâl yaşasaydı kahrolurdu; bu denli umursamaz ve yozlaşmış gençlik onu çok üzerdi. Boşuna mı tembihledi bizleri Atamız! Atamızın söylediklerini unutarak, onun ve onun gibi düşünenlerin çabalarını hiçe sayarak nasıl rahat olabiliyorsunuz?
"Millî his ile dil arasındaki bağ çok kuvvetlidir. Dilin millî ve zengin olması millî hissin gelişmesinde başlıca etkendir. Türk Dili, dillerin en zenginlerindendir; yeter ki bu dil, şuurla işlensin.
Ülkesini, yüksek istiklâlini korumasını bilen Türk Milleti, **dilini de yabancı diller boyunduruğundan kurtarmalıdır.**"
Dilimize sahip çıkalım. Dilimizi katledenlere de destek vermeyelim ve onları hor görelim. Atatürk'ün ve vatanı için her şeyi göze alanların kemiklerini sızlatmayalım. Atamızın bu uyarısına kulak verelim. Yoksa bu dil keşmekeşi içinde milli benliğimizi kaybedebiliriz.