Seneler önceydi Türkiye Kupası rövanş maçında Trabzon'da TD müz Otto Bariç'in sırtına isabet eden taş sonrası fenalık geçirmiş ve maç devam ederken hastaneye kaldırılmıştı..
Takımız ise bu yaşananların şokuyla sahadan çekilmişti.
Bu olay sonrası pek sayın HU ne yani MAGNUMLAMI ATEŞ ETTİLER diye buyurup sahadan çekilen takımımıza 2 sene Türkiye Kupasından men cezası verilmişti..Ayrıca federasyon maçı 3-0 hükmen aleyhimize açıklamıştı...
Şimdi ne olduda seneler önceki maçı gündeme taşıyorum..
Geçen hafta Real Betis-Sevilla İspanya Kral Kupası maçı oynandı Sevilla TD ne isabet eden 1.5 litrelik dolu su şişesi nedeniyle hastaneye kaldırıldı..Sevilla sahadan çekildi..
Sonuç nemi bugün açıklandı sıkı durun;
Real Betis kulübüne 3 maç saha kapama cezası verildi ve maçın tekrarına karar verildi...
Alıntıdır.
**Önemli Not: Lütfen tahrik edici, incitici mesajlar yazarak birbirlerimizin kalplerini kırmayalım. SCN'nin kalitesine uygun mesajlar atamaya özen gösterelim.**