ya beyler foruma bakiyorumda galiba 7.0.2 yi yukleyen herkes oyunu oynayabiliyo
bu nasil bi yama ya!!!
yukluyosun orjinal cd istiyo!!!
yardim isteyenlere bakiyorum forum yetkilileri "cozum yolunu burdan degilde ozelden soyleyin" diyo
eger yama calismicaksa nie foruma konuluyo!!!
sonucta bu oyunu oynayan cogu kisi orjinal cd kullanmiyo!!!