Bunun iki farklı nedeni olabilir;
1-Oyunda kurulu bazı yamalar birbiriyle çakışır,mecburen silmek zorunda kalabilirsin,
2-Türkçe spikerin oyuna böyle bir etkisi olabilir(bunu pek sanmıyorum)
Bende de bir ara öyleydi ctrl+alt+delete yapmak zorunda kalıyordum öyle kapatıyordum oyunu.