kardeslerım bu nasıl olur bılen varmı netten oynarken adam L.sofyayı aldı ama kımler yoktukı
nasıl olurda netten oynarken yaptıgı transferler le oynayabılır
Allah askına bılen varsa soylesın
Benimde bır kaç transferle fenerımı alabıleceğimı düşünmek bıle benı fazlasıyla heycanlandırıyor
nasıl olur bu bılen lutfen soylesın
kadrom hazır
bufon
tery-thuram-r.ferdınand-puyol
c.ronaldo-appıah-ronaldınhoo
kezman-shevaaaa-henry
aman Alllahım
yurube fenerım