firat_keskin423 özellikler SÜper 1.Uzaktan TELE ve BRODCAST cam ile oynanabiliyor.. 2.Gooolll!! Olunca direkman kaleye yaklaşıyor.. 3.Kendinizi BRODCAST ile oynarken televizyonda BJK macını izliorsunuz gibi olacak(İNONU STADI CAMI GİBİ) ::: DOWNLOAD ::: ALINTIDIR!!!
firat_keskin423 datanın içindeki zdata_66.big ve zdata_66.bh dosyalarını fifa 07 /data klasörüne atın fatbhbuilder yoksa onuda atabilirsiniz o 2 dosyayı attıktan sonra fatbhbuilder calıştırın uyardığın için saol :D
ayt1907 ya kardeş o dosyaları sildim şimdi de oyuna gırmıyo ya o bir tşa basın yazı cıkmadan kapanıyo ne yapcam yardımmmmmmmmmmmmmm
Vanquish eline sağlık,uzak kamera sevenler için güzel bir alternatif,yükledim ama benim 3 büyükler stadyum yaması ile çakıştı,tribünler gözükmüyodu,silmek zorunda kaldım ama kameraların açıları gayet başarılıydı,değişik bi tat vermiş..
NeFaKo Orjinal Mesajı Yazan: joker64 http://soccercenter.net/forum/konu/76994/pn/1/pp/10/sm/904783 evet bu ikinci yayinlanisi aynisi neco yapmisti