typhoOon Cok tgek ardesm bende 4 tane cim yaması war hepsini karısıtıdımmanyag bisicıktı ortaya:D eline saglık dah beklioruzzz
ali2can2 Orjinal Mesajı Yazan: ilhanaydin88 Orjinal Mesajı Yazan: firat_keskin423 ya bi yorum yapan yokmu ss yi de koyduk vallaha daha bişi paylaşmıcam yaa :( yahu kardeşim bırak şu başka sitelerden abudik kubidik yamaları almayı paylaşım yapmak istiyorsan git bana chelsea minikit yamasını bul :D
husnu_yilmaz arkadaşlar bu mesajımı çok dikkate alın kurulum açıklaması yok lütfen onuda verirmisiniz
a61 oyun içi ss verseniz tele camdan çekilmis böle nası gözüktügü bellı olmuyo sadece cımlerı cekmısınız:)