"Alex'in kontratı sorun değil"
Brezilyalı Oyuncumuz Alex De Souza Souza'nın menajeri Juan Figer, Başkanımız Aziz Yıldırım ve Asbaşkanlarımızdan Mahmut Uslu ile bugün bir süre görüştü. Juan Figer, Fenerbahçe Televizyonu'na yaptığı açıklamada İstanbul'da bulunma amacını ve görüşmelerle ilgili durumu şu sözlerle açıkladı: "Buraya gelmemin sebebi, hep birlikte Fenerbahçe Spor Kulübü'nün 100. yılını kutlamak ve Fenerbahçe'nin 100. yıl hedefi olan şampiyonluk için katkıda bulunmak. Buraya sadece Alex'in transferini görüşmek için gelmedik. Alex'in sözleşmesi sezon sonunda bitiyor ama yeni kontrat yapmak problem olmayacaktır. Alex, Türkiye'de çok mutlu ve kendini rahat hissediyor. Buradaki önemli nokta; Alex'in transferinin yanı sıra daha güçlü bir Fenerbahçe'yi nasıl oluşturabileceğimiz konusundaki görüş alışverişimiz ve konuşmalarımız. Fenerbahçe'nin adım adım Avrupa'nın büyük kulüpleriyle yarışmasını sağlamayı ve Avrupa'da en az onlar kadar büyük bir kulüp oluşturmayı hedefliyoruz. Amacımız Fenerbahçe'yi bir Avrupa takımı yapmak."