suptortion wc 2002 den sonra yağtığım ilk face tir bu.....eğer benzemiş güzel olmuş derseniz upload etmeyi düşünüyorum??? bu arada nasıl resim şeklinde burada göstereceğimide bilmioyorum bilen biri anlatırsa sevinirim...:Dşimdilik böyle idare edicess.... http://img444.imageshack.us/img444/8919/prewievop3.jpg
BlackEagle92 Gerçekten cok basarılı olmus fakat saça biraz daha özenirsen arkadaşın dediği gibi süper olur! İYİ CALIŞMALAR!
suptortion eyvallaahh saolun...temiz bi çalışma oldu ama saçı çok kısa düşüngüğüm için ayriyeten uğraşmadım haklısınız galiba...