Ballthang ama ben tam böle 2.division da tüm türk takımlarının olmasını istiom öle yapamazmısınız?(türk telekom lig a)
taptuk Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ TSL de 4 Adet Lig A takımı olacak pes 7 çıkmadan TSL çıkacakmı?
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: taptuk Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ TSL de 4 Adet Lig A takımı olacak pes 7 çıkmadan TSL çıkacakmı? Patavatsızlık yapma herkes elinden geldiğince uğraşıyo çıkacak...