Parasetamol 30 dakikalık süre yetmedi :rolleyes: , süreyi 90 dakika yapacak bir program arıyorum ;) . Bilen varsa yardımcı olabilir mi?
Mad_Dragon 30 dk maçın toplam süresi değil,devre süresi.yani 30'a 30 toplam 60 dk (1 saat) oynamış oluyosun.yani olsa 90 dk değil 45 dk olur ;)
Parasetamol Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon 30 dk maçın toplam süresi değil,devre süresi.yani 30'a 30 toplam 60 dk (1 saat) oynamış oluyosun.yani olsa 90 dk değil 45 dk olur ;) Hayır, 30 dakika yapınca maçın tamamı 30 dakika oluyor. Yani bir yarı 15 dakika oluyor :D.
Hayko_777 Orjinal Mesajı Yazan: OlympianTR 1,5 Saat Sıkılır İnsan Yaw:) Aynı maçı 1.5 saat oynamak sıkıcı olur doğru ;)
forza_aslan88 10dk maçta 10 gol atıyorum 90 çok fazla olur biraz yaw, zati oyuncular 10dk zor çıkartıyor 90dk nasıl oynasın maçın sonunda tek kaleciler kalır herhalde :)
crdsa ileriki pes lerden beklentim. 90 dk da olabilmesi ve zorlukların çoğaltılması, aşırı zor olsun ki çok zevkli olsun maçlar(90dk).
onnur 30 dklık maç yapınca maç 40-50 dk sürüyo dicem inanmıycaksınız ama böyle . arkdaş 1 saat sürüyo demişti geçen sefer kronmetreyi açtım 45 dk sürmüştü
Parasetamol Orjinal Mesajı Yazan: onnur 30 dklık maç yapınca maç 40-50 dk sürüyo dicem inanmıycaksınız ama böyle . arkdaş 1 saat sürüyo demişti geçen sefer kronmetreyi açtım 45 dk sürmüştü :) Normaldir; çünkü maçın salt oynanma süresi 30 dk. oluyor. Yapılan fauller, verilen uzatmalar vs. derken toplam süre uzuyor. :)