**Beşiktaş derbisi sonrası topallayarak oynayan Galatasaray'ın Kolombiyalı kalecisi Mondragon, "Yarın MR'ım çekilecek. 4-6 hafta sahalarda olmayacağımı düşünüyorum" diye konuştu..**
Maçın sonunda topallayan Mondragon, şunları söyledi:
"Biraz acı hissediyorum. Adelenin koptuğunu zannettim. Yarın MR'ım çekilecek. İlk düşündüğüm kadar ciddi olmadığını tahmin ediyorum. 4-6 hafta sahalarda olmayacağımı düşünüyorum" dedi.
Kolombiyalı kaleci maç ise "İyi seyri olan bir maç olduğunu söyleyemem. Biz iyi oynamadık beşiktaşın da iyi oynadığını söyleyemem. Pozisyon penaltıyudı bir arkadaşım eliyle oynadı" diye konuştu.