scorpion_112 merhaba arkadaşlar ben autocad programında stad yaptım ve onu fifa oyununa atmak istiyorum bunun hakkında bilgisi olan varmı varsa lütfen yardımcı olsun şimdiden teşekkür eder saygılar sunarım
scorpion_112 juniyer ok kardeş çok saol buldum şimdi o programı eğer çalışırsa bir tutorial yollayım BlackEagle kardeş ok tekrar teşekkür ederim