kadiryakan fifa 2007 oyununda gol kaçırınca veya golden sonra sevinirken,hakem kart gösterirken veya taç,korner atmadan önceki görüntüleri kaldırmanın yolu var mı?Bu görüntüleri istemiyorum..Bilen arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum..Teşekkürler.. teşekkürler..
suptortion al bakalım... bu dosyayı oyunun kurulu olduğu fifa07 klasörünün içine at o kadar....dediğin şeyler görünmez o zaman ancak intro lar da gözükmez!!! www.sendspace.com/file/ff949l