sempotech Arkadaslar ben yeniyim fm de. her macta en az 1-2 oyuncum sakatlaniyor. bunun onlemini nasil alabilirim acaba?
beforvel13 alabilmen pek mumkun diil ancak antreman temposunu dusurerek belki bir onlem alabilirsin ... istersen bir dene ama tam kesin bilmiorum ...
x_tol Fazla sakatlanma antremanlarda oyuncuları fazla yormaktan kaynaklanıyor.Bende ilk sezonumda ağır antreman programı uyguluyordum.İki üç maçta bir oyuncu sakatlanıyordu.
garnett_21 zaten oyunda arada çıka ipuçlarındada yazıyo oyuncularınız sık sakatlanıyorsa antrenman koşullarını hafifletin diye..