boş kitserver klasörü indir içinde setup vs olandan. sonra GDB klaösrü yoksa oluştur. gdb nin içine de uni die klasör aç
sonra da uni nin içinetakımın ismi olcak şekilde klasör aç.sonra da onun içine pa pb gibisinden bi klasör açıp içine config.txt,all.bmp(forma),font at. ama font dosyasını configden girmen lazım ismini.
sonra da şort fontunu fln takım ismi koyduun klasörün içine at.
onları da config in içine gir.
map.txt
istersen de hazır kitserver için hazırlanmış formalardan indir. direk olarak (config vs uğraşmamak için)
sonra da mutlaka map.txt die dosya oluştur yane not defteri dosyası oluştur map olsun adı :) onun içine de:
takım forma id'si,"tsl/fenerbahçe"
gibi bişi yaz.
epl/chelsea de olabilir. takım adının verildiği klasörğn ismini ordan itibaren ki yolunu gir. direk fb die açtıysan tsl yazma.tsl nin içindeyse fb tsl/fb yaz.
biraz karışık. anlatabildiysem ne