takım oluştur seçeneğini kullanan arkadaşlar benimle aynı sorunu yaşıyomu bilmiyyorum forumu inceledim kisede böyle bi dert yok takımı oluşturuyorm takımla ilgili kıstasları belrleme aşamasıda 3.ye geldiğimde oyundan atıyor nedeni ne olabilir ilacını vereceka rkadaş varmı cevaplarınızı bekliyorum!