Orjinal Mesajı Yazan: aragor
Orjinal Mesajı Yazan: crdsa
game cam de var ben onu kullanıyorum
bişi sorcam frapsı kullandın mı hiç kullandysan hangisi daha ii;)
Ekran kartım 32 MB olduğundan Fraps'ı kullanamadım ama Game Cam bende çalışıyor. Aralarında pek fark yoktur sanırım.