taptuk Bu arada belirteyim ram 512. Özellikle bu ekran kartını kullanan arkadaşlar varsa yardımlarını esirgemesinler lütfen.
ishakki BENDE O EKRAN KARTI VAR. 1GB DA RAM P4 1.7 KESİNLİKLE --HİÇ KASMADAN-- 1024 768 DE oynuyorum.
bayram21 bende de aynı kart var ram 512 1024*768 high ta çok rahat oynuyorum.birde evo pach yükle oyunun tadını çıkar
cemalerden Ekran çözünürlüğün 1152*864 monitör 75 HZ olsun. Evolutin Patch ile beraber Oyun 1152*864 çözünürlükte Mediun ile sorunsuz oynarsın. Ben böyle kullanıyorum...
e.aykut rakadaşlar konu açılmışken bende soriyim bende oyun ağır ilerkiyo içinde yamalar var ekran kartı ati 9200se ram 512 oyunun ağır ilerlemesinin sebebi nedir önceden ağır değildi süperpatch spiker falan koyunca oldu