Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň
Ati"nin Tüm Modellerine Kefilim.
Şu an ATI X1300 256 mb kullanıyorum.O kadar sorunlu ki tarihten kalma 32 mb bi kartla oynamaya çalışıyormuşum gibi geliyor.Yaklaşık 6-7 aydır kullanıyorum pek fazla oyun seçeneğim olmadığı için çok dert etmiyorum ama artık bıktım.Ne denediysem olmadı.Düşünün PES 6'yı 640*480 low'de inanılmaz bir kasmayla oyayan,daha geçen güne kadar NFS Carbon'u hiç açmayan son driverı yükledikten sonra açmaya başlayan ve şimdi de %20 yi geçtiğimde oyundan atan ve UEFA CL'de de garip garip yerlerde oyundan atan bir ekran kartı.Tek sorun vermediği yer FM.Orda da vermesin bi zahmet.
Bıktım artık bu ATI'den.Kullandığım çoğu kartı sorun veriyo.Bi daha ATI alırsam 2 olsun zaten.Bir tek x700'den memnun kalmıştım.
Şimdi...Kefilsen bi çözüm bulursun heralde..