suptortion arkadaşlar gece maçlarında neden hep yağmur yağıyor veya sadece bende mi var bu....yağmursuz açık havada gece maçı yapamaz mıyız?
andygarcia gece maçları fifa 07 de tamamne yağmurlu hangi statta olursa olsun belli bir zaman sonra yağmur başlıyor.. senden bir ricam olucak yaptığın kar yamasında zeminide yani çimleride beyaz yapabilirmisin?
suptortion saçmalığa bak yaaaa.....illaki böyle saçmalıklar yapacak fifa hayret bişey yaaa....daha önceki oyunlarda gece maçı ve yağmurlu gece maçı farklıydı seçilebiliyodu....yaaa anlayamıyorum aklım almıyo nereden akıllarına geliyo böyle saçma sapan değişiklikler yapmak... ricana gelince ''yaptığın kar yamasında '' demişsin heralde yannış yazdın?kar yaması yapmadım çünkü çim yaması yaptım...neyse...yaa o çimlerle o kadar vakit harcadım ki...inan bi daha o kabusu yaşamak istemiyorum...en azından bi süreliğine...ricanı kırmak istemezdim ama.....belki bi süre sonr yaparım senin için..şimdilik kusura bakma