Hayko_777 seconds(saniye)yazan yerin solundaki kutucuğa bi sürü sayı giriyorum yinede süre uzamıyo en fazla 30 sn kayıt yapıyo.bunun süresini nasıl uzatabilirim.veya sizin önereceğiniz başka bi program var mı? tşkler
KobeSun Fraps's süre sınırlaması olmadan kullanmak istiyorsan paraları bayılman ve de ull versiyonu alman lazım :)