gsl1 arkadaşlar fifa 07 yükledim açtıktan sonra çalışmıyor ve şöyle birşey çıkıyor ekrana FİFA 07 regires hardware grahics Ancceleration
by_karakartal crack yaptın mı??? yaptıysan cd ile oynanıyor veya fifayı nereye attıysan ordan oyna ok