merhaba başlıktanda anlaşıldığı gibi fifa 07 deki yamaları nasıl kaldırabilirim yama kurdum ve takımlardaki oyuncular görünmüyor sadece 1 kişi var
o yüzden kaldıracaktım dvd side yanımda olmadığı için oyunu tamamen kaldırmadan düzeltmek mümkünmü?
saygılar