arkadaslar hamachi die bi program war onu indiriouz sonra ordan solda altta power dügmesi war ona tıklıoruz oraya nickimizi fln yazıoruz sonra google a gelioruz fifa oynucaksak: hamachi fifa yazıoruz aratırouz sonra önümüze aglar fln cıkıo o agları hamachi programından eklioruz sonra orda online olanlarla anlasıp fifa oynayabilionuz----- hatırlayabildigim kadarıyla böleydi