Orjinal Mesajı Yazan: dancerboy
siftayı ben açıyorum...
*1.sezon bittikten sonra transfer sezonunda takımınızı tatile çıkarın* ne kadar tatil yaparsanız futbolcuların morelleri çok iyi olur ve sezona süper başlangıç yaparsınız
*1.sezon bittikten sonra transfer sezonunda takımınızı tatile çıkarın*
Oyuncular otomatikman tatile cikiyolar zaten...
* Yeni takima geldiginizde antrenor alirken sadece bir veya iki ozelligi ust seviyede antrenor alin ve ona sadece iyi oldugu dalda gorev verin.. boylece hem daha verimli calisirlar hem de antreman bolumundeki yildizlariniz yuksek seviyede olur..