arkadaşlar önce korsanını yükledim sonra orjinal cd aldım sorun olurmu online oynamada...
Ayrıca Orjinal Oyunu Aldıktan Sonra Birkaç Ayar ve Patch Kurman Gerekiyor., Bu Ayarları ve Patch"leri Kurmamda bana Yardımcı Olursanız sevinirim .... nolur yardım edin :(