Galatasaray'da Başkan Özhan Canaydın'ın, sezon sonu gönderilmesine kesin gözüyle bakılan Gerets ile 1 yıllık sözleşme uzattığı öğrenildi !.. Galatasaray Sportif AŞ Genel Müdürü Adnan Sezgin,yaptığı kısa açıklamada olayı doğrulayarak, Gerets'in sözleşmesinde bulunan 1 yıllık opsiyonu kullanmaya karar verdiklerini ve Gerets ile anlaştıklarını söyledi.
**"GÖNDERİLECEK" DENİRKEN...**
Galatasaray'da yönetimden bu konuda uzun süre görüşme talep etmesine karşın umduğunu bulamayan ve gönderilmesine kesin gözüyle bakılan Belçikalı teknik adam ile ani bir şekilde anlaşmaya varılması şaşkınlık yarattı. Son haftalarda alınan başarısız sonuçlar ve takım içinde yaşandığı öne sürülen iddaların ardından, anlaşmanın kritik Beşiktaş maçı öncesi yapılması da dikkat çekti. Yapılan bu anlaşma, yönetimin girdikleri zorlu dönemeçte teknik heyete güven aşılama ve futbolcularla Gerets'i bütünleştirme amaçlı yaptığı düşünülüyor.