Orjinal Mesajı Yazan: suptortion
arkadaşım bak haftalarca uraşıp bi yama yaptım ve ortaya koydum....doru dürüst adam gibi laflar
demeyin ayıp oluyo forumdan arayın adam grafik editörü kullanımını anlatmış şimdi ben mi arim onu yani...arayın bulun hayret bişeyy yaaa..
arkadaşım ben aradım ama bulamadım
kusura kalma söylediğim laflar yüzünden özür
adam gibi yama yapmamiş lafından onu kastmedim ne güzel çim yamasını vermişsin iyide bunun editörü ve nasıl yapışır anlatımını versenden daha iyi olurdu ben neyse gene herşey için saol ver