Oyuna Zaragoza ile başlamayı tercih ettim. Çogunlugun yaptıgı gibi en üst seviye takımlarla oynamak bana oyun açısından hiçbir eglence sunmuyor çünkü. Zaragoza hem kadrosu hem de bulundugu seviyesi iyi bir takım bana göre.
Oyun tarihi 15 Temmuz 2010.
Geçmiş senelerin lig durumu şöyle;

Bu ilk sezonumdu. Ligin ilk 2 sırası belli olmuştu ama CL'ye katılacak takımları belirleyecek maçlar son hafta oynandı. Son hafta kazanarak ligi 4. sırada bitirdim ve CL'ye katılma hakkı kazandım. Ilk sezon için iyi bir başlangıçtı.

2007/2008 sezonunda kadro biraz daha iyi duruma geldi. Ucuz ama başarılı olabilecek oyuncu takviyeleri ve de takımda bulunan 'loan' kiralık oyuncularında bonservisleri ile alınmaları sonucunda başarılı bir sezon geçti. Ligin son haftalarına kadar R.Madrid ile şampiyonluk için çekiştim ama son haftalarda deplasmanda R.Madrid'i yenerek liderligi ele aldım ve de sezonu şampiyon tamamladım.

2008/2009 sezonu. Sezon öncesi birçok oyuncunun 'free agent'' olarak boşta kalması sonucu nerdeyse tüm takımlar kadrolarını güçlendirdiler ve de sonucunda çok çekişmeli bir sezon geçti. Defans kurgusu olarak sorunlar yaşasakta sezonu şampiyon olarak tamamlamayı başardık takım olarak.

2009/2010 sezonu. Kadro olarak çok iyi durumda olmanın da verdigi avantajla çok iyi bir sezon geçti. Toplam 38 maçta sadece 11 gol yedi takım ve de hiç maç kaybetmeyerek de uzun süre unutulmayacak bir şampiyonluk kazandık. 98 puanla en yakın rakibin 22 puan önünde sezonu şampiyon tamamladık.
Takım Kadrosunu merak eden arkadaşlar,buyrun
Ilk Sezondan itibaren yapmış oldugum transferler
2006/07 Sezonu

207/08 Sezonu

2008/09 Sezonu

2009/10 Sezonu

Oyunla ilgili sorunu olan,ögrenmek istedikleri olup da henüz bulamamış yada kafasında soru işaretleri olan arkadaşlar bana bu konu başlıgı altında ulaşabilirler. FM ile ilgili .. Oyuncu datası,genc oyuncu bulma,oyuncu arama
hakkında detaylı bilgiler. Oyuncu özellikleri,mevkillerine göre iyi oyuncu seçimler vs vs konularda bana soru sorabilirsiniz.
Taktik olarak uygun taktik bulamayanlar,yardım isteyenler de bana burdan ulaşabilirler.
Kısacası FM ile ilgili her türlü soru,yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.