Takimlar Edit altından kadrolarını ve taktiklerini değiştiriyorum oyuncuların oynamısını istidiğim yerlerine serbest vuruşları
kimin atacağı kısacası her seyini ayarlıyorum Ve ordan cıkıp normal tek bir mac yaptığımda kurduğum gibi herşey güzel Ancak
bir lig kurduğumda ise bir bakıyorum karsımdaki rakipler yine eski isimlerden kurulu olarak karşıma cıkıyor. Örneğin ben trabzon
forvetinde yattara ve ersen oynasın diye ayarlıyorum
sonra lig kurulduğunda rakip olarak karşıma cıkıyorlar ve h.ücüncü forvette oynuyor Oysa tek mac seklinde yapınca yaptığım değşiklikler uygulanıyor.
Bunu ayarlamanın bir yolu var mı yok mu ?
Kusura bakmayın iki sorunm daha var bunun dışında ikinci sorum diğer yamaları yaptım ama stad ekleme yamasını beceremedim bu dosya nereye atmak gerek Son olarak üçüncü sorum turkcell ligi var ama lig kurduğum bu isim altında kurulamıyor worldcup altında 18 takımlı türkiye ligini kurabıliyorum.
zaman ayırıp yardımcı olursanız sevinirim Teşekkürler ilginize