Paylaşım için çok saol.
Karikatürü yapana da ayrı bir teşekkür etmek lazım.Karikatürde de kimin hayvan olduğu açıkca belli zaten.
Daha 7yaşındayken israillilerden nefret etmeye başlamıştım.Hala nefret ediyorum.Öğretmenler de sürekli küçük ama büyük şehir diye tanımlıyolar.Bu başkasının altından geçinen insan kılıklılara. :mad:
Ama açıkcası ağlanılacak pek bişey yok.Yada bende pek duygu yok.