Gereksiz heleki şu 6 saniye olayı çok gereksiz :)
Ben ona göre kullanıyorum, adamlar ileri giderken o yandığında topu yere bırakıyorum yani o olmadan biraz zorlanırım.
Ayrıca oyunca değişme grafiği de gerekli, radardaki EA yazısına dikkat bile etmedim :D
Gereksiz olmuş ben almim, alanada mani olmim :)