Arkadaslar ben sampiyonlar ligi yamasını sılmek ıstıyorum bilen varsa soylesın
orjinal dosyalar silindiği için tek çare oyunu baştan kurmak
ok tesekkurler
ark ben şampiypnlar ligi yükliüyorum ama calısmıyo
ama hala şampiyonlar ligi yaması oluyor
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: