_KolerA_ ya arkadaşlar ben pes6 da tuşları ayarlayamıyorum x pas filan olunca zor oluyo yardım edin lütfennnnnnn!!!!
S n i p e r http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=75393&pagenumber=1&perpage=10 Sabit konu var birazdaha dikkatli olalım