immortalmare Arkadaşlar oyunda attıgım güzel golleri replay den kaydediyorum belgelerimde çıkıyor oyunda izleyebiliyorum fakat media playerda izlenmiyo peki bunu media player da oynatmam için ne yapmam lazım
immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: canburakari uzantısını değiştirmen lazım.Bununiçinde programlar mevcut ztn önemli olan programın adı bi bilgin warmı programın adı hakkında ?