parfois yok cnm master lig de 2. ligden basliyorsun sonra 1. sene sampiyon yada 2. olup birinci lige cikiyorsun orada bi sene daha sampiyonluk yada ikincilik yasarsan champions lligue gidiyorsun yani en az 30 mac sonra ;)