ocflcihan2006 ya millet ben gs forması arıyorum download bölümünde indirdim ama 712*712 boyutluydu cretion centre master 2007 onu rklrmiyor 512*512 olması lazım dio nabıcam bi yrdmcı olun yav
N.G. BARISH Orjinal Mesajı Yazan: batuhanry BARISH_03 BURAYA eklermisin formayı 512*512 boyutunda Hangi formadan bahseldiğini bilmiyorum. Arkadaşın dediği formanın boyutunu değiştiririm dedim. Ama daha formayı vermedi.