MertCelik ama güzel yapıyorsun arkadaşım...HEle hele sadece GS için yapman beni çok sevindirdi :D Ölümüne G A L A T A S A R A Y ! GS 2008-2009 Formaları için tıkla ;) Hepsi bana aittir... http://soccercenter.net/forum/konu/111245/pn/1/pp/10/sm/1277853