r3c3q öncelikle mrb biz ark.la birimiz klavyede birmiz ise oyun kosolu ile oynamak istiyoruz fakat bunun ayarınu bulamadım pc görüyo konsolu fakat karsılıklı oyayamıyorz bunun ayaları nasıl veya nasıl oynayabiliriz ?
S n i p e r bknz http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=75393&pagenumber=1&perpage=10