bjkliburak92 arkadaşlar interle bir sezonum vardı ve üçüncü yıldaydım.daha sonra load'tan girmeye çalıştım ama karşıma şöyle bir yazı çıktı.UNABLE TO LOAD İNTER.Ne yapmam gerekiyo arkadaşlar lütfen yardım edin.