Kendim Windows Vista Home Premium (Türkçe) kurmuştum. PES 6'yı da kurmuştum ama kitserver falan denememiştim. Kitserver'ı kuramıyorsun çünkü PES6.exe dosyası sanırım salt okunur (read-only). Onun bu özelliğini kaldırırsan belki sorun düzelir ve install edebilirsin. Ama bu kesin değil tabi. Belki de düzelmez bilemem.
Bu arada Windows Vista'da güzel olmamıştı PES 6 bende. Yavaş gibiydi biraz, akıcı değildi. Sanki kaldırmadı falan. Pentium 4 2.6, 1.5 gb RAM ve ATI Radeon 9600 olan bir makinada denedim ve oyun ağır olunca, sadece internet bakmak için mi Vista kullanıcam dedim ve kaldırdım :) Hatta ADSL modemi de tanımadı, wireless modemden bağlanabildim internete de falan :) Senin nasıl, düzgün çalıştı mı PES 6? Akıcı mı? İşlemci, RAM ve ekran kartı ne?