kalender123 maçta geri düştüğümde genellikle 1-2 kişi oyundan atılıyo. sezon başından sonuna kadar benim maçlarımda 20-25 kırmızı kart görülüyo.(rakip takım dahil:)). bu nedir anlamadım gitti. bide kart gördümü en az 3 hafta yok adamlar. sezona 25 kişilik kadro ile giriyorum ama sakatlıklar olsun kartlar olsun çoğu maça 16 kişi ile giriyorum. bilginiz varsa esirgemeyin. yazı yazan parmaklarınıza zeval gelmesin:)
jacket bu oyunun genel sorunu oldukça fazla kart çıkıyor... sgames'in yayınladığı bir düzeltme yaması var 7.01 bu yama sorunu azda olda olsa düzeltiyor... ama yamayı yüklemeden önce mutlak agerçek crack'ini bul,değilse oyunu oynayamıyorsun....